Op de achtergrond Tiel vanuit een drone gezien, voorop een laptop waar allemaal vragenlijsten ingaan

Streven naar Excellente Dienstverlening; doe mee en vul de vragenlijst in!

10 april 2024
Nieuws

De gemeente Tiel wil een excellente dienstverlener zijn voor onze inwoners en partners. Maar wat betekent dat nu concreet? Hoe kunnen we onze dienstverlening nog beter maken? Om hierachter te komen, vragen we u een vragenlijstexterne-link-icoon in te vullen? Daarnaast gaan we in gesprek met organisaties die met ons samenwerken of diensten voor de gemeente uitvoeren. De resultaten van deze vragenlijsten en de gesprekken verwerken we in de Visie op Excellente Dienstverlening.

Wat houdt Excellente Dienstverlening in?

Excellente dienstverlening gaat verder dan alleen het afhandelen van aanvragen en het beantwoorden van vragen. Het draait om het begrijpen van de behoeften van onze inwoners, ondernemers en organisaties die diensten namens de gemeente uitvoeren en hier zo goed mogelijk aan tegemoet te komen. Het betekent ook dat we heldere keuzes maken en prioriteiten stellen om onze dienstverlening te verbeteren.

Uw mening telt!

We hebben de vragenlijst verstuurd aan maar liefst 5000 mensen. Heeft u de vragenlijst niet ontvangen, maar wilt u wel graag uw mening delen? Dat kan! Vul de vragenlijstexterne-link-icoon in.

Samen werken aan een excellente dienstverlening

Uw input is waardevol en helpt ons om onze dienstverlening nog beter af te stemmen op uw wensen en behoeften. Daarom vragen we 10 minuten van uw tijd om de vragenlijst in te vullen. Op onze website houden we u op de hoogte van de resultaten. 

Met vriendelijke groet,

Het team van Gemeente Tiel